Właśnie na stronie OnlyGoodMusic.pl ukazał się wywiad ze mną :-) Zapraszam do przeczytania…

Fragment poniżej:

Rok 2012 był dla mnie dość dobry. W końcu ukazała się moja płyta “Remaining Sounds“, wydana w San Fransico przez Dynamophone Records. Recenzje zbiera dobre, więc mam nadzieję, że się podoba. Jest na niej sporo analogowego szumu, trzasków, gitar, klarnet i dużo ambientowej przestrzeni. Można ją teraz zdobyć taniej na moim BandCampie, a także w postaci fizycznej (w Polsce np. w sklepie serpent.pl) Pod koniec roku, tym razem na wschodnim wybrzeżu USA, w nowojorskim labelu Ohm Resistance ukazała się moja kolaboracja z Piotrem Michałowskim – płyta “As Far As It Seems“. Zajmowałem się też przez ponad pół roku projektem ChoP, który urósł do ogromnych rozmiarów. Stworzenie ChoP Festival w Shenzhen było nie lada wyzwaniem. Wszystko zaczęło się gdy wraz z  przyjaciółmi, z Fundacji Sztuka i Technologia napisaliśmy wniosek do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego jesienią 2011 roku. Gdy w lutym okazało się, że wniosek przeszedł wiedzieliśmy, że czeka nas ogromna ilość pracy. Ale opłaciło się! Festiwal został świetnie wypromowany i stał się jednym z największych, jeśli nie największym, muzycznym wydarzeniem jesieni w Shenzhen. W tym miejscu – jeśli można – chciałbym szczerze podziękować Zen Lu, z którym stworzyliśmy projekt, a także Jarkowi Grzesicy, Mateuszowi Bąkale i Piotrkowi Michałowskiemu z FST, a także Przemkowi Moskalowi z Canisius College (Bufallo, USA). Wspaniałe jest też, że projekt został doceniony na tyle, że szykujemy już kolejną edycję na rok 2013.